Can Okay Blog

Can'ın Blogu

Yeni WordPress Blogum

Yıllardır süren WordPress birikimimi bu blogda paylaşmaya karar verdim. WordPress blogumu takip edin. http://wordpress.canokay.com

Dinlediğimiz Yabancı Şarkıların Türkçesini Düşündünüz mü? 3 – Wild World

Wild World benim gitarda çalmaya başladığım ilk şarkılardan biriydi. İçerisinde Ritim – Solo – Arpej olduğu için çalmayı öğrenmiştim. Tabi şarkıyı ilk duyduğumda her zamanki gibi Türkçesini araştırdım ve buyrun efenim Wild World – Cat Stevens: Wild World Çevirisiyle dinleyin…. Now… Devamı →

Dinlediğimiz Yabancı Şarkıların Türkçesini Düşündünüz mü? 2 – Hotel California

Hotel California – Eagles bu şarkı benim gitarda çaldığım ilk şarkılardan. Çünkü içeresinde neredeyse tüm akorlar var, ritim güzel, başlangıcındaki arpej güzel. Resmen gitar öğretmek için yapılmış. Her neyse konumuza gelelim: Buyrun dinleyin: Tabi ki de dinlerken lütfen Türkçesini de bakalım: On… Devamı →

Dinlediğimiz Yabancı Şarkıların Türkçesini Düşündünüz mü?

Bu blogu bilenler bilir her şeyi yazaıyorum buna. Belli bir kategorisi yok, sadece aklıma gelenleri yazıp paylaşıyorum. Bu günkü konumuz bu: Dinlediğimiz Yabancı Şarkıların Türkçesini Düşündünüz mü? Ben şahsen ilk dinlediğim yabancı şarkıdan beridir düşündüm (valla şarkıyı hatırlamıyorum ama kesin… Devamı →

DSLR mı Aynasız mı? (Tekrardan)

Geçen sene DSLR mı Aynasız mı? yazımda da Hem Aynasız hem de DSLR arasında kaldığımı göstermiştim. Bir yıl geçti? Peki bu 1 yılda neler değişti? Of neler değişmedi ki? 🙂   Aha işte bu videoda başladı her şey. Daha önceye gelecek… Devamı →

Hello World (Tekrardan)

Merhaba; Yaklaşık bir yıl önce gene bir Hello World yazısı yazmıştım. O yazıda da 1 yıl önce olan cozcelllebirgun.com blogumu anlatmıştım. Şimdi de 1 yıl önce kurduğum bu blogu anlatayım. Benim için blog demek defter demek. Yani deftere ne yazarsam bir bloga da… Devamı →

Nedir bu 2016 gün?

2016 yılı benim için çok kötü geçti. Hem psikolojikl, hem fiziksel olarak. Aslında Kasım 2015 ile Mayıs 2016 çok güzel, belki de hayatımın en güzel zamanlarını geçirdim de, her şey mayıstan sonra başladı. Cevabını bildiğim bir soruyu sordum. Gene bildiğim… Devamı →

Web Sitesi Oluşturmak: Sitenin Adı ve Hostu

Geçen sefer oluşturacağımız sitenin Hazırlık ve Plan‘nın yapmıştık. Şimdi de Sitenin Adı ve Hostunu konuşucaz. Sitenin Adı Siteniz marka gibidir. Bu yüzden ismi çok önemlidir. Akılda kalıcı olması gerekir. .com, .net ve .org domainleri en yaygın olanlarıdır. Ama bence .com, .net ve .org… Devamı →

Web Sitesi Oluşturmak: Hazırlık ve Plan

Bu Web Sitesi Oluşturmak Yazı Serisinin ilk yazısı. Web sitesi oluşturmayı planlıyorsunuz ama nasıl yapacağınızı bilmiyorsunuz. Burada ben devreye giriyorum. Sizlere bir web sitesinin nasıl kurulduğunu aşama aşama anlatıcam. Tabi her zamanki gibi yorum yazarak veya kesin göreceğim şekilde buradaki forma… Devamı →

Öneridiğim YouTube Kanalları: Filmler ve Filimler

Filmler ve Filimler ile tanışmam aşağıdaki post sayesinde oldu. Seslendirmen Talha Ulukaya (Fox) Yetenek Sizsiniz Türkiyeye çıkmış, bence güzel bir performans sağlamıştı. Bildiğim kadarıyla (ben en son 7 yıl önce Yetenek Sizsinizi, Acunun yaptığı bir yapımı izledim) Evet demediler. Ama olsun…. Devamı →

« Eski Yazılar

© 2017 Can Okay Blog

Yukarı ↑